2011. augusztus 26., péntek

Országos Népi Ékszer Pályázat


Hagyományos színekkel készült Sárközi nyaksi

Nem hagyományos Sárközi nyaksi /Esküvői gallér/

Kárpátaljai ukrán cakkos gallér

Ukrán dupla cakkos gallér

Saraguro colors Ecuadori népi gallér

Ukrán nagy leveles gallér(átdolgozat)

Attalai /Tolna megye/ gyöngyös "necc"

Nagy román gallér
Tegnap Decsen részt vettem  az országos pályázat eredményhirdetésén és a beválogatott pályamunkákból nyílt kiállítás megnyitóján.Nagyszerű volt ennyi csodás ékszer közt , hogy az általam beadott 8 munkámat is ott láthattam a kiállításon, mint ahogy az is, hogy a nyertesek közt személyes ismerősöknek is gratulálhattam.
Én nem kollekcióval készültem , mint ők , hanem próbáltam sok tájegység és nemzet egy egy gyönyörűségét elkészíteni . Remélem elnyeri a tetszéseteket ez a sokszínűség!
A kiállítás szept. 25.-éig még megtekinthető, láthatjátok még más blogolók munkáit is, akik remélem szintén megmutatják remekeiket saját oldalukon.Nekem nagyon jó volt velük személyesen találkozni és élőben "megfogdosni" a sok szépséges ékszert ,és persze az is melengette szívemet hogy egy "tanítványom" /Dám Ildikó/ munkáját is beválogatták !Gratulálok innét is a nyerteseknek és nektek is lányok !
A kiállítás egy részlete előtt.

16 megjegyzés:

Amy-kreatív írta...

Gratulálok!
Gyönyörűek ezek az ékszerek!!!
Amy

Farci írta...

Gratulálok! :) Minden jót kívánok!

Ildikó írta...

Gratulálok a munkáidhoz és szívből örülök a sikerednek!! További sok sikert kívánok!!!

Marcsi írta...

Csodálatosak ezek a gyöngygallérok! Megérdemelték hogy részt vegyenek a kiállításon :) Gratulálok!!!

Perladora írta...

Gyönyörűek az alkotásaid, gratulálok! :-)

Szikati írta...

Kedves Poé, szívből gratulálok a szép eredményhez, csodálatosak a munkáid!!!

Edina írta...

Gratulálok, nagyon szép mindegyik és rendkívüli kitartást mutatnak!

Kiss Antalné írta...

Gratulálok! Csodaszépek!!!

Eva Maria Keiser írta...

Super Designs...Congratulations!
-Eva Maria

Unknown írta...

Csodálatos munkák Éva! Minden tiszteletem a tiéd!

Panka gyöngye írta...

Gratulálok Poé!Gyönyörű munkákat állítottál ki!Amit még nem láttam és nagyon tetszik,Saraguro colors Ecuadori népi gallér!Gyönyörű színjáték:)

Keka írta...

Gratulálok!Káprázatos mind,de az Ecudori népi gallér eszméletlen nem győzöm bámulni!

Edit írta...

Fantasztikusan szép darabok!!!!!! Gratulálok a sikeredhez!!!!

Schnappy írta...

Ú de gyönyörű nyakékek, gratulálok, megérdemelted!:)
Minden elismerésem!

LUCY írta...

Amiga, que maravilla de trabajos , estoy con la boca abierta, me fascinan......definitivamente no puedo salir de vacaciones.....me pierdo de unas obras fantàsticas.....besitos...pasate por mi blog que tienes un premio de agradecimiento del mes de Septiembre.....Amigas para siempre

ireneli írta...

Bellísimo todo!!!!!besos.