2012. február 14., kedd

Díjeső

 Ma két díjat is kaptam, melyet hálásan köszönök !

Pankának  hálásan köszönöm, hogy gondolt rám ezzel a díjjal.

A szabályok a következők:
  1. Említsd meg a blogodban a személyt akitől kaptad
  2. Válaszolj a feltett kérdésekre
  3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
  4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd
  5. Értesítsd a díjazottakat.
A kérdések a következők:
  1. Melyik a kedvenc smink kelléked?---Nincs ilyen!
  2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben) ?---A divatot már rég nem követem,ha csak nem a gyöngyből van !
  3. Mi a kedvenc desszerted?-----Imádom a joghurtos- krémes -gyümölcsös desszerteket!
  4. Kedvenc színed?----Kék, lila, zöld-ebben a sorrendben !
  5. Mi a keresztneved?----Éva, Ildikó
  6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod?---Csik zenekar-Most múlik pontosan
  7. Kutyák vagy macskák?---Kutyák



 Judit-tól és   madtim -tól kaptam ezt a díjat, amit szintén köszönök!
Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:

* megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját
* 7 random dolgot felsorolni magadról
* 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni



A hét dolgot az előbbiekben leírtam és mivel olyan sokan megkapták  ,én pedig nem szeretnék  senkit kihagyni , ezért mindenkinek felajánlom aki nálam jár és még nem kapta meg másoktól ezeket a díjakat !   Remélem akiktől én kaptam , egyetértenek majd velem és nem veszik  ezt rossz néven :-))
Rengeteg tehetséges , kreatív és inspiráló egyéniség van aki ,nap mint nap csodákat mutat meg magából a művein keresztül!!
Nekik, nektek most én adom ezeket a díjakat, tisztelettel és csodálattal !!!

Nincsenek megjegyzések: