2012. február 8., szerda

Egy minta 2 szett






17 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép szettek!!

Paola írta...

Two beautiful sets!

Schnappy írta...

Isteniek lettek, a kék szett a formája miatt különösen tetszik!:)

Mézesmama írta...

Húúú de szuperség...és micsoda színek....gratulálok!

Timike írta...

Fantasztikus mind a kettő, mint színben, mint formában.

Liza írta...

Mindkét szett gyönyörű!

Erga írta...

Gyönyörűségesek,gratulálok!!!

Jutka írta...

Az egyik szebb mint a másik.
Gratulálok!!!!!!!!!!!

Spiri írta...

Csodálatosak!A kék a kedvencem!

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty beadwork!!!!!!!!!

Edit írta...

Gyönyörű mindkettő!!!

LUCY írta...

Magnifico......son hermosos los dos conjuntos....

Teszugi - Horotán Katalin írta...

Én oda és vissza vagyok a kékért, de most megfogtál, nem tudnék választani a két szett között. Gyöngyörűek!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! :)

Mennyi szépséges ékszer, mennyi gyönyörű szett! Minden nagyon tetszik Nekem! :)
Nagyon ügyes vagy! Azok a nyakékek, hihetetlen gyönyörűek! :)

Szeretném megköszönni a látogatásaid, a kitartásod, és a dicsérő szavaid! :)

Puszillak! :)

Tatiana írta...

Olyan, mint egy karkötő. Kérjük, küldjön nekem egy rajzot. Könyörgöm. Azt szeretnénk, hogy egy ajándék az én anyám.

Unknown írta...

Szia! Én, mint melegszínkedvelő a korallosra szavazok!
Kérlek nézz be hozzám, vár egy kis meglepetés. :)

deakjudit írta...

Gyönyörűek lettek ezek az ékszerek!
Tudom nem én vagyok az első ajándékozó, de a sok szép mintáért, inspiráló alkotásért szeretnék köszönetet mondani egy kis aprósággal!
Kérlek nézz be a blogomra, hogy átadhassam!